شناسهٔ خبر: 172590 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاکانی:

سیاه نمایی در بیان مشکلات پایتخت بی انصافی است/ تقسیم بندی برنامه های شهری در ۳ سطح

علیرضا زاکانی شهردارمنتخب تهران گفت: برنامه‌های مدیریتی پایتخت در سه سطح کوتاه مدت میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی می شود و نباید در بیان مشکلات سیاه نمایی شود.

به گزارش «نماینده» علیرضا زاکانی، شهردار منتخب تهران در جلسه با شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت گفت: در حوزه خدمتگزاری باید کار جهادی صورت بگیرد که به عنوان مثال در بحث کار اجتماعی باید در دو بخش نگاه مردمی و مدیریت شهری عمل کنیم و اگر ما به در و دیوار های شهر نگاه می کنیم بر همین اساس باید به مسئولیت های خود جامه عمل بپوشانیم.

شهردار منتخب تهران با اشاره به این نکته که زاده میدان شوش است و باید نگاه ویژه ای به مسایل و آسیب های جنوب شهر شود و برای رسیدن به برنامه های خود نیاز به برنامه ریزی در ۳ سطح داریم، افزود: به کارهای فوری برای رسیدن به سطح مورد قبول در شهر نیاز داریم که در ۳ سطح کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تقسیم بندی شود.

زاکانی با اشاره به این نکته که در بخش کوتاه مدت بین ۱.۵ تا ۲سال ، بخش میان مدت ۲.۵ سال و بخش بلند مدت نیز تا ۴ سال تقسیم شده است، ادامه داد: اگر توفیق داشته باشیم به فضل الهی در رشد تکاملی گام دوم به سمت حکمرانی شهری به شکل تعاملی با مردم حرکت می کنیم و در این صورت می توان الگویی اساسی برای کشور داشته باشیم و نقش و اثر خود را در این مسیر به نحو احسنت می پذیریم.

وی بیان کرد: جلسه امروز با شما مدیران برای شنیدن نظراتی است که بتوان مسیر آینده را با کمترین اشکال و حداکثر موفقیت پیش ببریم و باید بدانیم آنان که مشکل ندارد ائمه معصومین هستند.

شهردار منتخب تهران افزود: در بیان وضع شهر نیز نباید سیاه نمایی شود که این اقدام اشتباه است و اگر بر بدهی های ما در شهرداری (۶۶ هزار میلیارد تومان) اشاره می شود باید به مطالبات خود نیز نگاه کنیم که اگر این اقدام انجام نشود بی انصافی است.

نظر شما