شناسهٔ خبر: 172432 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباسپور نشست کمیسیون صنایع و معادن را تشریح کرد:

تمرکز بر میادین مشترک نفت و گاز و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی محورهای برنامه وزیر پیشنهادی نفت

کمیسیون صنایع سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون متبوعش، گفت: تمرکز بر میادین مشترک نفت و گاز، توجه به نیروی انسانی، جلوگیری از خام فروشی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه اکتشاف نفت و صادرات از برنامه های آقای اوجی بود.

به گزارش «نماینده» روح الله عباس پور در تشریح نشست صبح امروز (‌یکشنبه ۲۴ مرداد ماه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس، به حضور جواد اوجی وزیر پیشنهادی نفت در این جلسه اشاره کرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: وزیر پیشنهادی نفت در نشست امروز توضیحاتی درباره سوابق اجرایی خود و توفیقاتی که پیش از این در وزارت نفت به دست آورده، ارائه کرد.

وی با بیان اینکه آقای اوجی در جلسه امروز برنامه خود را ارائه کرد، ادامه داد: تمرکز بر میادین مشترک نفت و گاز، توجه به نیروی انسانی، جلوگیری از خام فروشی، دستیابی به قابلیت‌های صادراتی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در زمینه اکتشاف نفت و صادرات و... از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی نفت بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در نشست امروز اعضای کمیسیون صنایع و معادن نیز دغدغه‌ها و سوالات خود را در حوزه نفت، گاز و... مطرح کردند، اضافه کرد: صادرات نفت از طریق بخش خصوصی، استفاده از میادین مشترک نفت و گاز، جلوگیری از خام فروشی و ضرورت توجه به موضوع فرآوری از جمله موارد مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون بود.

نظر شما