شناسهٔ خبر: 172429 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوروزی در تشریح نشست کمیسیون قضایی با وزیر پیشنهادی راه:

قول قاسمی برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن؛ تاکید نمایندگان بر تقویت و توسعه حمل ونقل ریلی و هوایی

حسن نوروزی.jpg نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس از قول وزیر پیشنهادی راه برای ساخت سالانه یک میلیون مسکن و همچنین تاکید نمایندگان بر تقویت و توسعه راه‌های شهری و روستایی و همچنین حمل و نقل ریلی و هوایی در نشست با این وزیر پیشنهادی خبر داد.

به گزارش «نماینده» حسن نوروزی در تشریح نشست امروز ( یکشنبه، ۲۴ مردادماه) کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با رستم قاسمی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی، گفت: قاسمی در این نشست برنامه های خود را ارائه کرد و نمایندگان هم مطالبات و دغدغه های ملی و منطقه ای خود در حوزه راه و شهرسازی را مطرح کردند.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون بر ضرورت توجه وزیر راه آینده به تقویت و توسعه شبکه‌های راه‌های شهری و روستایی، حمل و نقل ریلی داخلی و خارجی از جمله اتصال ریلی ایران به چین از مسیر افغانستان، اینچه برون به ترکمنستان و چین و همچنین حمل و نقل هوایی تاکید کردند.

نماینده مردم بهارستان و رباط کریم در مجلس یازدهم یادآور شد: تقویت فرودگاه امام خمینی ( ره ) و همچنین منطقه آزاد فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی ( ره )، توجه ویژه به مسکن‌های اجتماعی و اتمام نهایی مساکن مهر و تسریع در بافت های فرسوده از جمله مباحثی بود که مورد تاکید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

نوروزی ساخت سالانه یک میلیون مسکن،  تقویت بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها، تسریع در جاده ترانزیت شمال به جنوب، تکمیل راه‌آهن ایران به چنین از مسیر افغانستان، توجه جدی به مسکن اجتماعی،  تکمیل و اتمام مسکن‌ مهر و ساماندهی بافت‌های فرسوده شهری را از جمله برنامه های وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی دانست.

نظر شما