شناسهٔ خبر: 172413 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سخنگوی فراکسیون مرزنشینان مجلس در تشریح نشست با سه وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم:

تاکید بر حل مشکلات پایانه های مرزی و اخذ مالیات از مرزنشینان

شهریار حیدری سخنگوی فراکسیون مرزنشینان مجلس در تشریح نشست با سه وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: در این جلسه بر حل مشکلات پایانه های مرزی و اخذ مالیات از مرزنشینان و همچنین نگاه ویژه اقتصادی به مرز ها تاکید شد.

به گزارش «نماینده» شهریار حیدری در تشریح نشست صبح امروز یکشنبه (۲۴ مرداد) فراکسیون مرزنشینان مجلس با سه وزیر پیشنهادی دولت سیزدهم گفت: در این جلسه وزیر راه و شهرسازی، اقتصاد، وزیر کشور و تعدای از اعضای فراکسیون حضور داشتند مهمترین مباحث مربوط به مناطق مرزی بررسی و انتظارات نمایندگان برای حل مشکلات موجود مانند پایانه ها گمرک و همچنین وضعیت دریافت مالیات از مناطق محروم مطرح شد.

سخنگوی فراکسیون مرز نشینان مجلس ادامه داد: در حوزه راه و شهرسازی توجه به مسکن اقشار ضعیف جامعه، تکمیل پروژه های نیمه تمام، وضعیت راه های کشور و تکمیل پروژه ها مربوط به مناطق محروم مورد تاکید قرار گرفت.

وی افزود: در بحث وزارت کشور تاکید بر بهبود وضعیت حاشیه نشینی، مسائل اجتماعی، سیاسی، توجه و تقویت مرز های کشور، تبدیل مرز ها از سیاسی به اقتصادی و نگاه ویژه به کار اقتصادی مرزی ها صورت گرفت.

حیدری بیان کرد: موارد مذکور در نشست صبح امروز فراکسیون مرزنشینان مطرح شد و جلسه خوبی در راستای رفع دغدغه ساکنان مناطق مرزی کشور بود.فراکسیون مناطق مرزی بیشترین اعضا را نسبت به سایر فراکسیون های دیگر مجلس دارد و در حال حاضر ۱۳۵ نماینده عضو این فراکسیون هستند.

سخنگوی فراکسیون مرزنشینان مجلس عنوان کرد: وزرا مدعو برنامه های خود را درباره موضوعات مطرح شده تشریح کردند و اعتقادتشان بر این بود که مشکلات کنونی مرزنشینان در سریع ترین زمان ممکن حل شود.

نظر شما