شناسهٔ خبر: 172383 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهادی به آنان رأی اعتماد خواهد داد

کاظم موسوی اردبیل نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهادی به آنان رأی اعتماد خواهد داد، گفت: وزرای دولت سیزدهم باید کاری کنند که رضایتمندی مردم را به دست بیاورند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سید کاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به کابینه پیشنهادی آیت‌الله رئیسی به مجلس اظهار داشت: بسیاری از افرادی که با عنوان وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم به مجلس ارائه شده، افرادی قوی و خوب هستند. اما بر روی برخی افراد بحث هست.

وی با بیان اینکه مجلس بر اساس برنامه وزرای پیشنهادی به آنان رأی اعتماد خواهد داد، تصریح کرد: وزرای دولت سیزدهم باید دارای تخصص، روحیه ولایت‌مداری، خستگی‌ناپذیری و به دور از روحیه اشرافی‌گری باشند و باید کاری کنند که رضایتمندی مردم را به دست بیاورند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تأکید کرد: وزرایی که از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند باید از همان لحظه آستین‌ها را بالا زده و برای رفع مشکلات مردم تلاش شبانه روزی کنند؛ چراکه مشکلات زیاد است و جوانان هم به دلیل نداشتن کار افسرده و ناامید هستند.

موسوی با تاکید بر اینکه مجلس هر کجا که دولت با مشکل مواجه شد به کمک دولت خواهد شتافت، افزود: به دولت آقای رئیسی کمک خواهیم کرد و از او می‌خواهیم وزرایش برنامه‌های خوبی به صورت کاربردی و عملیاتی به مجلس ارائه دهند.

نظر شما