شناسهٔ خبر: 172368 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

برنامه های وزرای پیشنهادی نفت ونیرو در کمیسیون انرژی مجلس بررسی می شود

کمیسیون انرژی رئیس کمیسیون انرژی مجلس از بررسی برنامه های وزرای پیشنهادی نفت و نیرو در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.

به گزارش «نماینده» فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برنامه‌های این کمیسیون برای بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی نیرو و نفت در این کمیسیون، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده ۱۰ صبح فردا( شنبه) آقای محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون حضور پیدا می کند و  برنامه های خود را برای این وزارتخانه برای نمایندگان تشریح می کند.

وی با اعلام اینکه ساعت ۲ بعداز ظهر فردا نیز آقای اوجی وزیر پیشنهادی نفت در کمیسیون حضور خواهد یافت و برنامه های خود را برای نمایندگان تشریح خواهد کرد، ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است تا سایر وزرا نیز به کمیسیون آمده و برنامه های خود را برای اعضای کمیسیون تشریح کنند.

نماینده اندیمشک در مجلس با بیان اینکه مجلس احتمالاً فردا تا ساعت ۱۰ جلسه علنی داشته باشد، عنوان کرد: پس از آن وزرای پیشنهادی در مجلس حضور خواهند یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ و برنامه های خود را تشریح می کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با اعلام اینکه پس از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس آغاز خواهد شد، اظهار داشت: پس از جمع بندی برنامه وزرا در کمیسیون های تخصصی مجلس، هر کمیسیون درباره وزرای مربوط به آن کمیسیون گزارشی را تدوین و در صحن علنی پارلمان قرائت خواهد شد.

حسنوند تصریح کرد: آقایان محرابیان و اوجی برنامه های خود را برای تصدی وزارت خانه های نیرو و نفت به کمیسیون انرژی ارائه داده اند که در حال بررسی آن هستیم و فردا نیز برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات نمایندگان در کمیسیون حضور پیدا می کنند.

نظر شما