شناسهٔ خبر: 172334 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

شاکری:

تصمیم مجلس برای ساماندهی ۹۹ طرح نمایندگان/«مصری» مامور رسیدگی شد

اقبال شاکری نماینده مردم تهران از تشکیل کمیته‌ای برای ساماندهی ۹۹ طرح نمایندگان خبر داد و گفت: ریاست این کمیته بر عهده مصری نائب رئیس مجلس است.

به گزارش «نماینده» اقبال شاکری در خصوص جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس، گفت: ۹۹ طرح‌ فوریتی در دستور کار صحن علنی مجلس قرار دارد که تعداد بسیار زیادی است.

وی ادامه داد: مقرر شد کمیته‌ای به ریاست مصری نائب رئیس مجلس تشکیل شود و از هر کمیسیون یک نماینده در این کمیته عضو شود و طرح‌ها را مورد بررسی قرار دهد.تا طرح‌های موجود، تلفیق و تجمیع شده و اولویت آنها مشخص شود و به ترتیب اولویت در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرند؛ این اقدام بسیار خوبی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رأی استمزاجی در مجلس برای این پیشنهاد گرفته شد، نمایندگان با ۱۳۵رای موافق و ۹۱ رای مخالف با این پیشنهاد موافقت کردند.

شاکری تأکید کرد: باید آئین‌نامه مجلس اصلاح و این اقدام به صورت رسمی انجام شود. بنابراین مقرر شد بعد از رأی اعتماد به وزرا، طرحی از طرف کمیسیون آئین‌نامه داخلی به صحن علنی مجلس ارائه شود که آئین‌نامه اصلاح شده و این اقدام به صورت رسمی و قانونی انجام شود.

نظر شما