شناسهٔ خبر: 172311 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

تشکیل کمیته ویژه ترافیک در شورای شهر/ تصویب دو فوریت طرح الزام شهرداری به تهیه سند تغییر و تحول

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جزئیات صحن امروز شورای شهر ارائه داد.

به گزارش «نماینده» مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز بعد از برگزاری مراسم سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) تودیع پیروز حناچی صورت گرفت و ایشان گزارشی از شهرداری در مدیریت قبلی اعلام کرد و پس از آن خداحافظی حناچی صورت گرفت و مناف هاشمی گزارشی از حمل و نقل ارائه داد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به حوزه حمل و نقل و ترافیک در پایتخت گفت: این موضوعات بسیار حائز اهمیت است و گزارش مناف هاشمی نشان داد که هر چند که تلاش‌های خوبی اخیرا انجام گرفته ولی تحرکات ایده‌ال نبوده و باید بیشتر در این حوزه کار شود چرا که کمبودها در حوزه اتوبوس، مترو و تاکسیرانی زیاد است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین در صحن امروز شورا دو فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تهیه سند تغییر و تحول با اکثریت آراء تصویب شد و دوفرویت جدول زمانی کار شورا هم مورد تصویب قرار گرفت.

چمران درباره آمده شدن حمل و نقل عمومی برای مدارس گفت: هر ساله‌ برای مهر کمیته‌ای با حضور پلیس راهور، شهرداری تهران، آموزش و پرورش و سایر نهادهای مربوطه تشکیل می‌شود تا کارهای هماهنگ‌تر صورت گیرد برای امسال نیز من پیشنهاد کردم کمیته تخصصی در شورا تشکیل شود که به صورت ویژه‌ و تخصصی‌تر قضیه ترافیک در ماه مهر دنبال شود.

نظر شما