شناسهٔ خبر: 172308 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

برنامه ریزی شورای ششم جهت بازگشایی مدارس/شرایط مترو و اتوبوس تغییر می کند؟

استفاده ماسک در مترو عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه با توجه به روند واکسیناسیون انتظار می رود که مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند، گفت: با شرایط کنونی نه ناوگان اتوبوسرانی و نه ناوگان ریلی پاسخگو نخواهد بود.

به گزارش «نماینده» سید احمد علوی در صحن امروز شورای شهر بعد از ارائه گزارش معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار سابق اظهارداشت: مناف هاشمی از همکاران خوب ما در شهرداری هستند و همانطور که آقای چمران نیز ذکر کردند بحث تامین مالی و برنامه ریزی می تواند بخش زیادی از مشکلات را حل کند. نمی توانستیم انتظار حل تمام مشکلات را در این ۲ سالی که اقای هاشمی حضور داشتند حل شود اما با این حال برخی دغدغه ها وجود دارد که من ذکر می کنم.

وی ادامه داد: بحث نگهداشت المان های ترافیکی شهر از موضوعات مهمی است که اکنون شرایط خوبی ندارد. به طور مثال زمان قطعی برق ما دیدیم که یو پی اس ها جواب نداد و مشکلاتی ایجاد شد.

 علوی با بیان اینکه دیگر مشکل و معضل پیش رو شروع سال تحصیلی در مهرماه است افزود: ما زمان زیادی نداریم و حتما دکتر جاوید هم تا زمان اشتقرار اقای زاکانی تدبیر می کنند؛ چرا که با توجه به روند واکسیناسیون انتظار می رود که مدارس و دانشگاه ها بازگشایی شوند. در این میان نه ناوگان اتوبوسرانی با با وضعیت فعلی پاسخگو خواهد بود و نه شرایط ناوگان ریلی ما پاسخگو خواهد بود.

عضو شورای ششم شهر تهران تاکید کرد: انتظار معجزه از اقای هاشمی نداریم، ما نیز در کنارشان هستیم تا کمک کنیم که انشالا برای این پیک ترافیکی تدبیری شود.

وی همچنین با اشاره به تکمیل نشدن پایانه شرق تهران گفت: انشاالله که چند درصد باقیمانده حل شود چرا که مشکلاتی در خیابان دماوند ایجاد کرده است.

نظر شما