شناسهٔ خبر: 172307 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

در دوره حناچی حتی یک کیلومتر مترو ساخته نشد/ افزایش دو برابری نیروها در شهرداری

ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در دوره مدیریت شهری قبلی حتی یک کیلومتر مترو ساخته نشده است، گفت: تعداد نیروها در برخی از شرکت‌های شهرداری نیز نسبت به سال ۹۶ دو برابر شده است.

به گزارش «نماینده» ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر در واکنش به گزارش حناچی شهردار سابق پایتخت در صحن شورا اظهار داشت: ای کاش ایشان همچنان در صحن بودند و ما در غیابشان موضوعات را مطرح نمی‌کردیم. در جلسه غیررسمی با شورای شهری‌ها هم اعلام کرده‌اند در دوره مدیریت شهری قبلی فقط ۶۰۰ نیروی جدید وارد شهرداری شده است، در حالی که این‌چنین نیست و راه‌های ورودی مختلفی برای شهرداری مانند هادیان‌شهر و حامیان‌شهر وجود دارد. 

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: حناچی اعلام کرد ۱۳ درصد نیروهای انسانی را کاهش داده در حالی که من در جلسه غبررسمی هم به ایشان گفتم شما که کمیته شفافیت را راه‌اندازی کرده‌اید ای کاش اعداد و لیست‌ها را در این سامانه قرار می‌دادید که مردم و اعضای شورای شهر جدید این ادعا را بررسی کنند. 

امانی بیان داشت: فقط در چند شرکت نیروی انسانی نسبت به سال ۹۶ دو برابر شده و حالا وجدان عمومی و کارکنان شهرداری را چگونه پاسخ می‌دهید؟

این عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: با اصلاح کاغذی نمی‌توان عدد درست کرد و از شما پذیرفت. همچنین شهردار سابق تهران بارها و در رسانه ملی اعلام کرده که ما در حوزه‌های متفاوتی کار کرده‌ایم در حالی که این مقایسه هیچ با همه چیز است. 

وی بیان داشت: قبل از چهار سال گذشته هم مترو و هم بزرگراه و هم پل ساخته شد. حالا هم ان‌شاءالله امیدواریم بزرگراه شهید شوشتری و یادگار امام را بتوانیم کامل کنیم ولی آنها فلش بزرگراه‌سازی را قرمز نشان می‌دهند و بعد مترو را سبز در حالی که حتی یک کیلومتر مترو هم نساخته‌اند و ما قیاس مع‌الفارق را چگونه بپذیریم.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در شورای ششم ۱۲ نفر هستند که مدیر و معاونان قبلی‌اند ود ۱۲ در حوزه مدیریت شهری خاک خورده‌اند و تمام این گزارشات را دقیق بررسی می‌کنند. 

نظر شما