شناسهٔ خبر: 172259 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده پاسخ داد:

توان هسته‌ای ایران به منظور توازن بخشیدن به قدرت در منطقه است

رضا زاده عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به تمام کشورهای منطقه و دنیا اعلام می کنیم قدرت هسته ای یا علم هسته ای ایران در جهت توازن قدرت منطقه بوده و به نوعی ایجاد ثبات صلح و آرامش در منطقه است و حاضر هستیم علم هسته ای را به کشورهای همسایه انتقال دهیم.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در واکنش به موضع عربستان در قبال ایران، گفت: عربستان همیشه بعد از پیروزی انقلاب نسبت به ایران مواضع چندگانه داشته، در مواقعی که ایران در صحنه بین المللی منزوی شده، عربستان از موضع قدرت صحبت کرده است و زمانی که جمهوری اسلامی ایران در سیاست های بین المللی خود و در قدرت منطقه ای و خاورمیانه نقش آفرین بوده، سعی کرده نسبت به ایران رابطه مسالمت آمیزی داشته باشد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تغییر موضع عربستان در زمینه مذاکرات به این دلیل است که این گفت وگو ها به نفع ایران تمام می شود، از این رو ریاض سعی می کند به نوعی خود را هماهنگ نشان دهد، متاسفانه بارها رفتار دوگانه از مقامات عربستان سعودی دیده می شود.

وی تاکید کرد: به تمام کشورهای منطقه و دنیا اعلام می کنیم قدرت هسته ای یا علم هسته ای ایران در جهت توازن قدرت منطقه بوده و به نوعی ایجاد ثبات صلح و آرامش در منطقه است و حاضر هستیم علم هسته ای را به کشورهای همسایه انتقال دهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: بنا بر فرمایش رهبر انقلاب توان هسته ای ایران برای ایجاد صلح و ایجاد آرامش در منطقه است و هیچ وقت برای رسیدن به سلاح هسته ای نیست.

نظر شما