شناسهٔ خبر: 172244 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دلخوش:

مخبر دارای کارنامه درخشانی در بحث محرومیت‌زدایی است

دلخوش سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: آقای مخبر دارای کارنامه درخشانی در بحث محرومیت‌زدایی در ستاد اجرایی فرمان امام است و امیدواریم در جایگاه معاون اولی ریاست جمهوری شاهد استمرار این حرکت باشیم.

به گزارش «نماینده» سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب محمد مخبر به معاون اولی رئیس جمهور گفت: آقای مخبر انسان توانمندی است و کارنامه درخشانی در ستاد اجرایی  فرمان امام داشته است.

وی افزود: آقای مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام توانست مدیریت خوبی داشته باشد و واقعاً در این ستاد خوش درخشید.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس اظهار داشت: با توجه به سابقه درخشان آقای مخبر در ستاد اجرایی فرمان امام  امید آن را داریم تا وی در سمت جدید با استفاده و ظرفیت‌های اجرایی و قانونی موجود بتواند بیش از گذشته در جهت محرومیت‌زدایی در کشور اقداماتی را صورت دهد.

دلخوش خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم آقای مخبر انسان توانمندی است و می‌توان به وی برای رفع محرومیت و انجام اقدامات اساسی در این زمینه امیدوار بود.

وی افزود: آنچه امروز ضرورت کشور ما است بحث رفع محرومیت است و مقدمه هرگونه پیشرفت در کشور محرومیت‌زدایی است و امیدواریم آقای مخبر در جایگاه معاون اولی رئیس جمهوری حتی بیش از گذشته در این زمنیه اقدامات لازم را انجام دهد.

نظر شما