شناسهٔ خبر: 172196 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

متفکر آزاد:

مراسم تحلیف نشان دادن که توطئه‌ها برای انزوای ایران محکوم به شکست است

متفکر آزاد عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حضور مهمانان خارجی از حدود ۸۰ کشور جهان در مراسم تحلیف نشان داد که توطئه‌های دشمنان برای انزوای ایران محکوم به شکست است.

به گزارش «نماینده» روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم در سطح بسیار بالایی برگزار شد و این مراسم به واقع در شأن مجلس شورای اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

وی افزود: دشمنان ما و به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تمام تلاش خود را به کار گرفته و می‌گیرند تا جمهوری اسلامی ایران را منزوی سازند، اما در دوره‌ها و موارد مختلف نشان داده شده که این توطئه‌های آنها به جایی نمی‌رسد.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در این برهه زمانی نیز برگزاری مراسم تحلیف رئیس جمهور سیزدهم و حضور بیش از صد میهمان خارجی از بیش از ۸۰ کشور از سراسر جهان نشان داد که این توطئه آنها محکوم به شکست است.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی و متحدان آنها چه با فشارهای اقتصادی و چه با فشارهای سیاسی و چه با ابزار علی الظاهر حقوق بشری سعی دارند ایران را محکوم و منزوی سازند اما همواره تلاش آنها بی‌نتیجه بوده و هست.

وی افزود: این فشارها علیه ایران همواره نتیجه عکس داشته و ما در برهه‌های زمانی مختلف این موضوع را مشاهده کرده‌ایم.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در باره رأی اعتماد وزرا در مجلس نیز باید بگویم که اگر فردا لیست پیشنهادی دولت سیزدهم به مجلس ارائه شود، کار بررسی رزومه کاری وزرا بلافاصله در کمیسیون‌ها آغاز می‌شود و از هفته آینده نیز کار رسیدگی به رأی اعتماد کابینه دولت سیزدهم در دستورکار صحن مجلس قرار می‌گیرد.

نظر شما