شناسهٔ خبر: 172169 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جوکار:

رئیسی به سهم‌خواهی‌ها توجه نکند/تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه رئیس جمهور نباید به سهم‌خواهی‌ها توجه کند، گفت: تیم اقتصادی دولت باید متشکل از افرادی هماهنگ باشد.

به گزارش «نماینده» محمدصالح جوکار درباره معیارهای کابینه سیزدهم اظهار داشت: دولت آینده باید متشکل از افرادی کارآمد و انقلابی باشد تا بتوانند مشکلات کشور را که نتیجه ناکارآمدی دولت روحانی است، رفع کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید با سوء مدیریت هشت ساله موجب ایجاد مشکلات زیادی برای کشور شد لذا قطعاً دولت رئیسی با موانع و چالش‌های اساسی روبرو است و مسیر آسانی برای رفع مشکلات عدیده کشور ندارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها ادامه داد: برای رفع مشکلات کشور لازم است که دولت سیزدهم متشکل از افرادی انقلابی و جهادی باشدزیرا با فعالیت معمولی نمی‌توان مشکلات را از سر راه مردم برداشت.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور نباید به سهم‌خواهی‌ها توجه کند گفت: کابینه سیزدهم باید متشکل از افرادی کارآمد و متعهد، جوانان انقلابی و با انگیزه باشد.

وی ادامه داد: باید از افرادتوانمندی در دولت استفاده کرد که انگیزه و نشاط لازم برای کار کردن و رفع مشکلات مردم را داشته باشند.

جوکار تاکید کرد: دولت سیزدهم باید به صورت شبانه روزی برای حل مشکلات مردم تلاش کند،رئیس جمهور باید از افرادی صاحب فکر و با برنامه در بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌ اقتصادی دولت استفاده کند تا مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را حل کنند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از عوامل اصلی عدم توفیق دولت روحانی، ناهماهنگی بین تیم اقتصادی دولت بود و این مسئله ضربات سنگینی به کشور وارد کرد و منجر به مشکلات معیشتی مردم شد. تیم اقتصادی دولت رئیسی باید در تعامل و هماهنگی کامل باشند زیرا تصمیمات متعارض آنان می‌تواند ضربات جبران ناپذیری را به اقتصاد کشور وارد کند.

نظر شما