شناسهٔ خبر: 172154 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ارکانی:

با وجود حجم عظیم مشکلات به ارث رسیده برای دولت آقای رئیسی به بهبود وضعیت امیدواریم

احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کفت: با وجود حجم عظیم مشکلات به ارث رسیده از دولت آقای روحانی به دولت سیزدهم به حل مشکلات در دولت آقای رئیسی امیدواریم.

به گزارش «نماینده» احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از صفات و ویژگی‌های آقای رئیسی،‌ مردمی بودن وی است. 

وی ادامه داد: این مردمی بودن هم در دوره تولیت آستان قدس رضوی مشهود بود و هم در قوه قضائیه و آقای رئیسی اینگونه نبود که مبنای تصمیماتش گزارشات مکتوب باشد بلکه مشکلات را از زبان خود مردم می‌نشیند و فوری برای حل مشکلات تصمیم‌گیری می‌کرد. بنده در آستان قدس با ایشان همکاری داشتم و این موضوع را به عینه مشاهده کردم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که پشت درهای بسته نمی‌توان برای حل مشکلات تصمیم دقیقی گرفت بلکه باید به میان مردم آمد و از نزدیک مشکلات مردم را دید و برای حل آنها تصمیم‌گیری کرد.

ارکانی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که ما با حجم عظیم مشکلات به ارث رسیده از دولت آقای روحانی به دولت سیزدهم مواجه هستیم که تورم ۴۰ تا ۵۰ درصدی، نرخ بالای بیکاری، کاهش شدید ارزش پول ملی و... بخشی از این مشکلات به ارث رسیده است.

وی افزود: البته با روحیه جهادی و انقلابی که در آقای رئیسی و همچنین مجلس یازدهم وجود دارد به حل مشکلات با وجود حجم بالای آنها امیدواریم.

وی اظهار داشت: گرچه مشکلات فعلی کشور در کوتاه‌مدت قابل رفع نیست،‌ اما می‌توان با اقدامات انقلابی و جهادی به گونه‌ای رفتار کرد که مردم این حرکت رو به جلو را مشاهده و لمس کنند و طبیعتاً وقتی مردم ببینند که مسئولین برای حل مشکلات جدی هستند، همراهی و همکاری می‌کنند.

نظر شما