شناسهٔ خبر: 172131 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

آصفری:

رئیسی وزرای صفر کیلومتر معرفی نکند/ مجلسی‌ها وکیل الدوله نمی‌شوند

محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از سایت «نماینده» نماینده مردم اراک در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور نباید وزرای صفر کیلومتر برای کابینه سیزدهم معرفی کند، گفت: کابینه نیاز به مرد میدان دارد تا بتواند برنامه‌های موجود را عملیاتی کند.

به گزارش «نماینده» محمد حسن آصفری با بیان اینکه دولت سیزدهم باید به سرعت برنامه‌های خود را جهت رفع مشکلات کشور عملیاتی کند، اظهار داشت: انتظار همه ما این است که دولت آینده نسبت به رفع دغدغه‌های مردم اقدام سریع و عاجل کند و لازمه این کار آن است که رئیس جمهور، وزرایی را انتخاب کند که با تجربه، توانمند و کارآمد باشند.

وی بیان کرد: نباید وزرای صفر کیلومتر برای کابینه سیزدهم معرفی شوند و باید افرادی به مجلس برای تصدی وزارتخانه‌های مختلف معرفی شوند که اقداماتی در حوزه اجرایی انجام داده و کارنامه‌ای قوی داشته باشند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم نباید فقط به دنبال تئوری پردازی باشند و باید بدانند که کشور ما به اندازه کافی برنامه و قانون دارد و ما نیاز به مرد میدان داریم تا بتواند برنامه‌های موجود را اجرایی و عملیاتی کند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: مطمئناً مجلس به کابینه‌ای رأی خواهد داد که کارآمد بوده و توان و اراده لازم برای اجرایی کردن مصوبات مجلس شورای اسلامی و رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم را داشته باشد.

آصفری تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی به دور از نگاه‌های جناحی، حزبی و سیاسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم را بررسی می‌کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان که مجلس به صورت دقیق حقوق ملت را از دولت روحانی مطالبه کرد، با آغاز به کار دولت آینده هم با جدیت زیاد، بر عملکرد دولتمردان نظارت خواهیم داشت و مردم بدانند که مطمئناً قرار نیست مجلس یازدهم وکیل الدوله باشد و ما وکیل‌المله باقی خواهیم ماند و رفع مشکلات ملت را از دولت رئیسی پیگیری می‌کنیم.

نظر شما