شناسهٔ خبر: 172118 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدیرعامل شرکت ملی نفت برای ارائه توضیح به کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ می‌رود

نصرالله پژمانفر در حاشیه بازدید از سایت نماینده نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: مدیرعامل شرکت ملی نفت برای ارائه توضیح درباره خط لوله گوره - جاسک و سؤالات و ابهاماتی که در این پروژه وجود دارد هفته آینده در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حاضر می‌شود.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: مسعود کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران شنبه هفته آینده ۱۶ مردادماه برای ارائه توضیح در مورد تعدادی از پرونده‌های مربوط به وزارت نفت در کمیته اقتصادی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس حاضر می‌شود.

وی افزود: یکی از موضوعات مورد بحث در جلسه کمیته اقتصادی در روز شنبه که باید کرباسیان در مورد آن توضیح دهد پروژه خط لوله گوره - جاسک است که ابهامات و سؤالات متعددی راجع به آن وجود دارد.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار داشت: تعداد ۶۰ شکایت از وزارت نفت به کمیسیون اصل ۹۰ واصل شده که این شکایت در قالب ۱۷ پرونده در حال بررسی و پیگیری است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: در ابتدای هفته جاری بازدیدی را در قالب کمیسیون اصل ۹۰ از پروژه خط گوره - جاسک داشتیم و بنا  است تا گزارش این سفر در ادامه جلسه کمیته اقتصادی کمیسیون  اصل ۹۰ مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

وی افزود: گزارش کمیته اقتصادی درباره پروژه خط لوله گوره - جاسک پس از نهایی شدن به هیأت رئیسه کمیسیون و پس از آن به صحن کمیسیون اصل ۹۰ ارائه می‌شود و پس از جمع‌بندی نهایی به هیأت رئیسه مجلس ارسال خواهد شد.

نظر شما