شناسهٔ خبر: 172106 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

آصفری:

ایران در موضوع جدیدی با غرب مذاکره نخواهد داشت

آصفری عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس تاکید کرد: در دولت رئیسی مذاکره در مقابل عمل دنبال می شود باید طرف مقابل نسبت به برداشتن تحریم ها باید اقدام کند، همچنین ایران در موضوع جدیدی با غرب مذاکره نخواهد داشت.

به گزارش «نماینده» محمدحسن آصفری در این باره که توافق جدیدی بین ایران و غرب شکل خواهد گرفت، گفت: ایران توافق جدیدی با کشورهای گروه ۱+۴ نخواهد داشت، یکبار با کشورهای گروه ۱+۵ در حوزه برجام و برداشتن تحریم ها توافق کردیم و با وجود اینکه ایران به تعهدات خودعمل کرد طرف غربی پایبند نبود لذا تا زمانی که آنها حاضر به اجرای تعهدات خود نبودند مطمئنا به مذاکره جدید ورود نمی کنیم و امیدواریم که غربی ها نسبت به برداشتن تحریم ها اقدام کنند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هر گونه توافقی قبل از برداشتن تحریم ها از ناحیه جمهوری اسلامی ایران امکان پذیر نیست، باید در اولین فرصت نسبت به برداشتن تحریم ها اقدام کنند و سپس به دنبال توافق جدیدی باشند. هیچ توافق مجددی تا زمانی که به تعهدات برجامی خود عمل نکردند نخواهیم داشت.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس اظهار داشت: طرف غربی هم باید متوجه باشد رویکردی که در دولت جدید شکل می گیرد، مذاکرات در مقابل عمل است و ایران در صورتی مذاکره می کند که اقدام عملی در برجام دیده شود و اگر تحریم ها برداشته نشود ایران گام جدید بر نمی دارد.  در دولت رئیسی مذاکره در مقابل عمل دنبال می شود باید طرف مقابل نسبت به برداشتن تحریم ها باید اقدام کند، همچنین ایران در موضوع جدیدی با غرب مذاکره نخواهد داشت.

نظر شما