شناسهٔ خبر: 172101 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده مطرح کرد:

دولت آینده به دنبال رفع مشکلات اقتصادی باشد

حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: کمیسیون اصل ۹۰ می تواند نقش مکمل را برای دولت سیزدهم ایفا کند.

به گزارش «نماینده» حسن شجاعی علی آبادی به اولویت های اساسی دولت سیزدهم و همکاری کمیسیون اصل ۹۰ در راستای حل مشکلات مردم با دولت آینده اشاره کرد و گفت: انتظاری که نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت سیزدهم دارند در حقیقت انتظارات و مطالبات به حق مردم است زیرا مشکلات معیشتی، اقتصادی و امثالهم زندگی مردم را دچار مشکل کرده است.

نماینده مردم ابهر،خرمدره و سلطانیه در مجلس افزود: بنابراین بهبود وضعیت اقتصادی از اولویت هایی بوده که دولت آینده باید به آنها توجه خاصی داشته باشد، البته آقای رئیسی هم به حل مشکلات مردم توجه  ویژه ای دارند و امیدوار هستیم که بتوانند اقدامات موثری را در این راستا انجام دهند.

این نماینده مردم در مجلس به همراهی کمیسیون اصل ۹۰ با دولت آینده برای رفع مشکلات کشور اشاره و تاکید کرد: کمیسیون اصل ۹۰ می تواند نقش مکمل را برای دولت سیزدهم ایفا کند و به  عنوان ناظر بر طرز کار دستگاه‌های مختلف دولتی نظارت کند. اگر کمیسیون اصل ۹۰ انحرافی را مشاهده کند، قطعا دلسوزانه و بدون هیچ گونه انگیزه خاصی آماده است که به دولت سیزدهم کمک کند تا مشکلات کشور حل شوند و در حقیقت به عنوان همراه ناظر، مراقب عملکرد دولت خواهیم بود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبیعتا آقای رئیسی در بحث فسادستیزی کارنامه درخشانی دارند و حتما این توقع وجود دارد که کابینه ای ضد فساد را هم تشکیل دهند چرا که اگر این اتفاق نیفتد آن کارآمدی و حل مشکلات معیشتی هم محقق نمی شود.

نظر شما