شناسهٔ خبر: 172064 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نوروزی:

مطالبات کشاورزان کلزا کار مازندران پرداخت شد

رحمت الله نوروزی431 عضو کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: تا دو هفته گذشته میزان پرداخت مطالبات کشاورزان کلزا کار ۹۷ درصد بود و درحال حاضر تمامی مطالبات پرداخت شده است.

به گزارش «نماینده» رحمت الله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب،منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در خصوص وضعیت پرداخت مطالبات کشاورزان کلزا کار استان مازندران، گفت: تا دو هفته گذشته میزان پرداخت مطالبات کشاورزان کلزا کار ۹۷ درصد بود و درحال حاضر تمامی مطالبات پرداخت شده است.

نماینده مردم علی‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تاخیر در پرداخت مطالبات کشاورزان باعث بروز مشکلاتی می‌شود و همین موضوع گلایه‌های آنها را به همراه دارد، ادامه داد: کشاورزان تمامی نهاده‌های مورد نیاز خود را در مراحل کاشت، داشت و برداشت مانند بذر، کود و سم را به صورت نقدی پرداخت می‌کنند به همین دلیل برای کاشت محصول دوم نیازمند دریافت مطالبات خود هستند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص کاهش سطح زیر کشت محصولات استراتژیک به واسطه تاخیر در پرداخت مطالبات از سوی دولت، گفت: باتوجه به اعتبارات تعیین شده در بودجه سال ۱۴۰۰ امیدواریم شاهد تاخیر در پرداخت مطالبات و کاهش سطح زیر کشت نباشیم.

نظر شما