شناسهٔ خبر: 172056 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نظری:

کاخ سفید درصدد سناریوسازی برای افزایش مدت حضور نظامیانش در عراق است

علیرضا نظری نماینده خمین نماینده مردم خمین در مجلس گفت: دولتمردان کاخ سفید درصدد سناریوسازی برای تمدید حضورشان در عراق هستند لذا سطح تنش در این منطقه را افزایش دادند.

به گزارش «نماینده» علیرضا نظری با اشاره به اینکه دولتمردان کاخ سفید درصدد سناریوسازی برای تمدید حضورشان در عراق هستند، گفت:در واقع آمریکایی ها بدون بهانه پایگاه های نیروهای مردمی عراق را مورد هدف قرار دادند تا سطح تنش ها در این کشور افزایش یابد.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اکنون شاهد تشدید حملات به پایگاه های آنها در عراق هستیم و این موضوعی است که آمریکایی ها به دنبال آن بودند. اکنون نیز در جهت سناریوسازی خود می خواهند با انگشت اتهام را به سمت کشورهای دیگر، زمینه افزایش مدت حضورشان در خاک عراق را فراهم کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مردم عراق و گروه های سیاسی این کشورها بارها در تظاهرات مختلف انزجار خود از آمریکایی ها را بیان کرده اند، افزود: بنابراین اکنون زمان آن فرارسیده که آمریکایی ها شاهد خشم لب ریز شده عراقی ها باشند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: قطعا می توان اذعان کرد دیگر جایی برای نظامیان آمریکا در منطقه وجود ندارد و دوران اشغالگری به پایان رسیده است.

نظر شما