شناسهٔ خبر: 172053 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

میرزایی:

وجود دست‌های پنهان پشت گرانی‌های اخیر بازار/ به اقتصاد مقاومتی بی توجهی شد

حسین میرزایی نماینده اصفهان در مجلس با اشاره به گرانی‌های اخیر اجناس و کالاها گفت: این افزایش قیمت‌ها دلیل فنی و اقتصادی معقولی ندارد و به نظر می‌رسد دست‌های پنهان پشت سر آن وجود داشته باشد.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرانی اجناس و کالاهای اساسی در روزهای پایانی دولت روحانی اظهار داشت: هرچه تلاش می‌کنیم توجیهی برای کارهای دولت پیدا کرده و یا دلیل فنی و اقتصادی معقولی را بیابیم که چرا دولت این اجناس و یا کالاها را گران کرده است نمی‌توانیم خود را  قانع کنیم و به نظر می‌رسد دستی در کار است.

وی افزود: اوضاعی که در این روزها در بازار کالاهای اساسی و گرانی چند باره اجناس از ابتدای سالجاری تا کنون و حتی تا روزهای پایانی دولت حسن روحانی معلول کدام متغیر اقتصادی یا بی کفایتی مدیریتی است؟ به نظر می‌رسد که دست پنهان دولت پشت تمامی این قضایا قرار دارد. 

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مشکلات مسکن و اجاره بها، مرغ و تخم مرغ محصول بی کفایتی مسئولان است که باید مشکلات اداره کشور را در اداره کننده دولت یعنی شخص رییس جمهور جستجو کرد زیرا اوضاع اقتصادی کشور نابسامان است و دولت هم برای برون رفت از مشکلات برنامه‌ای نداشت که دلیل آن عدم توجه به اقتصاد مقاومتی است. 

میرزایی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد که دولت نظارت بر بازار و کنترل قیمت اجناس و کالاها را رها کرده است و سازمان‌های نظارتی هم به وظایف خود در این باره عمل نمی‌کنند؛ در شرایطی که کرونا آسیب‌های اقتصادی زیادی به معیشت خانوارها زده است به هیچ وجه پذیرفتنی نیست که رئیس دولت بگوید قیمت‌ها در دست ما نیست. 

نظر شما