شناسهٔ خبر: 172036 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رضازاده:

تروریست‌های آمریکا باید عراق را ترک کنند/ اتهام‌زنی پنتاگون به ایران، فرافکنی است

رضا زاده عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد پنتاگون دیگر نمی تواند با اتهام زنی به ایران و به بهانه مبارزه با تروریست ها، حضورش در منطقه و عراق را توجیه کند.

به گزارش «نماینده» یعقوب رضازاده در واکنش به اتهام زنی سخنگوی پنتاگون به کشورمان در راستای حمایت از عاملان حمله به آمریکایی‌هایی ها در عراق، گفت: مردم عراق خواستار خروج زودهنگام تروریست های ایالات متحده از خاک کشورمان هستند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی در این راستا، اظهار کرد: پارلمان عراق نیز قانونی را مصوب کرده و بر اساس آن باید نظامیان آمریکایی خاک این کشور را ترک کنند.

وی ادامه داد: بنابراین مشاهده می شود که آمریکایی ها از هر ابزاری استفاده می کنند تا خروجشان از این کشور را به تعویق بیاندازند و مانع تراشی کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها به بهانه مبارزه با تروریست ها به خاک عراق و سوریه تجاوز کرده و اقدام به اشغالگری کردند، افزود: این مهم در حالیست که سیاستمداران کاخ سفید باید بدانند دوران قلدری تمام شده و نمی توانند با اتهام زنی به کشورهایی مانند ایران زمینه حضورشان در منطقه را تمدید کنند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ادعای حمایت ایران از گروه های شبه نظامی حمله کننده به نظامیان آمریکایی صرفا یک دسیسه شکست خورده است، خاطرنشان کرد: امروزه مردم کشورهای منطقه به خوبی متوجه شدند که آمریکایی ها صرفا درصدد تامین منافع خودشان هستند و در این راستا هر اقدامی انجام می دهند.

نظر شما