شناسهٔ خبر: 172021 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

به ترک فعل مدیران خوزستان سریعاً رسیدگی شود/ مطالبات به حق مردم با اغتشاش و خرابکار متمایز است

بشیری نماینده پاکدشت در مجلس با اشاره به مطالبات به حق مردم خوزستان گفت: باید با هر مدیری که در زمینه خدمت‌رسانی کوتاهی و یا قصور و تخلفی داشته و خدمات کافی را به مردم نداده است برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش «نماینده» سعید بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی درباره مطالبات مردم خوزستان و لزوم جداسازی صف مردم از اغتشاشگران اظهار داشت: یکی از فرمایشات امیرالمؤمنین ایجاد رفاه برای همه مردم است که در این موضوع استان‌های محل سکونت مردم فرقی ندارد چرا که یکی از وظایف دولت و حکومت ارائه خدمات به آنها  است.

وی افزود:‌ مردم خوزستان همانند سایر ایرانیان از حقوق برابر برخوردار هستند و ضرورت دارد تا مسئولان مربوطه در زمینه‌هایی که مشکل وجود دارد حتماً فکری کرده و برای مردم کار کنند.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ پسندیده نیست که بعد از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی خبرهایی مبنی بر عدم وجود آب آشامیدنی در ۷۰۰ روستا بشنویم که به هیچ‌وجه توجیه‌پذیر نیست.

بشیری گفت: بنابر قانون اساسی اگر مسئولی در کارها و وظایف خود کوتاهی داشته باشد باید پاسخگو بوده و برای ترک فعل هم باید توضیح دهد. لذا مجلس از مسئولین مربوطه به ویژه دستگاه قضایی می‌خواهد که هر مدیری که به هر نحوی در زمینه خدمت‌رسانی به مردم ایران به ویژه مردم خوزستان کوتاهی و یا قصور و تخلفی داشته و خدمات کافی را به مردم نداده است برخورد قانونی با آن صورت گیرد.

وی با تأکید براینکه بایستی مطالبات مردم خوزستان پیگیری شود و بی‌عرضگی مسئولین دلیلی بر اذیت و آزار و بروز مشکلات برای مردم نیست، افزود:‌کار جنایتکاران و خرابکاران را تقبیح کرده و محکوم می‌کنیم که توجیهی برای آن نیست.

نماینده پاکدشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعتراض و گلایه مردم نسبت به بروز مشکلات و عدم ایفای وظایف مسئولین حق آنان است. ولی با این حال صف مردم را از خائنین را جدا می‌دانیم؛ مجلس موافق پیگیری مطالبات مردم خوزستان است و هر کاری از دست‌مان برآید از دست‌مان انجام می‌دهیم. چرا که مردم ولی‌نعمت این نظام هستند و باید به مشکلات آنها رسیدگی شود و کوتاهی و تخلفات و عدم خدمت‌رسانی مسئولان را نمی‌پذیریم و اعتراض مردم به این موضوعات را حق قانونی آنها می‌دانیم اما کارهای خرابکارانه و جنایتکارانه مورد تأیید نیست و به شدت آن را محکوم می‌کنیم.

نظر شما