شناسهٔ خبر: 171980 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شجاعی علی آبادی:

هیأتی از کمیسیون اصل ۹۰ به خوزستان سفر می کند/ مسئولان متخلف به دستگاه قضایی معرفی می شوند

حسن شجاعی رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در روزهای آینده برای شناسایی مسئولان متخلف در انجام اجرای طرح های خوزستان به استان سفر می کنند.

به گزارش «نماینده» حسن شجاعی علی آبادی با اعلام این خبر گفت: در هفته آینده جلساتی را با برخی از مسئولان برگزار خواهیم کرد و پس از آن نیز یک تیم بازرسی و همچنین تیمی از اعضای کمیسیون اصل ۹۰ به خوزستان می روند.

نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه « طرح هایی وجود داشته که اگر اجرایی می شدند دیگر چنین مشکلاتی برای مردم خوزستان بوجود نمی آمدند» افزود: شرایط نشان می‌دهد که ترک فعل در خوزستان رخ داده است که باعث ایجاد چنین مشکلاتی شده؛ بنابراین ما درصدد هستیم که علل تاخیر در اجرای طرح ها را هم مشخص کنیم.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تاکید کرد: مسئولانی که در انجام مسئولیت خود برای اجرای طرح های خوزستان قصور داشتند را شناسایی می کنیم و در صورتی که مرتکب تخلف شده باشند به قوه قضائیه معرفی می شوند و همچنین طرح هایی هم که به سرانجام نرسیده اند پس از شناسایی، تکلیف خواهیم کرد که دولت جدید آنها را مرتفع کند.

نظر شما