شناسهٔ خبر: 171970 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

به‌دور از هر گونه سهم‌خواهی به کمک دولت سیزدهم بشتابیم

حسن پور/2 نماینده سیرجان در مجلس گفت: باید تمام تلاش خود را به دور از هر گونه سهم‌خواهی برای کمک به دولت سیزدهم به کار گیریم و نسبت به جبران اشتباهاتی که در گذشته صورت گرفته، اقدام کنیم.

به گزارش «نماینده» شهباز حسن پور بیگلری نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دور از هر گونه سهم‌خواهی تمام تلاش خود را برای کمک به دولت سیزدهم به کارگیریم و نسبت به جبران اشتباهاتی که در گذشته صورت گرفته اقدام کنیم.

وی افزود: در دولت سیزدهم باید انتخاب و انتصاب مدیران برمبنای شایسته‌سالاری باشد و افراد توانمند و شایسته و متخصص و متعهد کارها را به دست گیرند.

نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز دیگر فرصتی برای اشتباه کردن نیست و با حرکت جهادی در جهت خدمت به مردم و رفع مشکلات اقدام کرد.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: اشتباهات قبل تنها در سایه سپردن کار به متخصصان و مدیران کارآمد و همچنین در سایه کار جهادی و خدمت خالصانه به مردم رفع می‌شود و نه رفتارهای پوپولیستی.

نماینده سیرجان در مجلس افزود: باز هم تاکید می‌کنم که همگان باید برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و جبران اشتباهات گذشته به کمک دولت سیزدهم بشتابیم و آقای رئیسی را برای انجام امور یاری کنیم.

نظر شما