شناسهٔ خبر: 171892 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قادری:

اگر حمایت‌های امروز پیش از این از خوزستان می‌شد، شاهد سوءاستفاده‌های ضد انقلاب نبودیم

جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: اگر حمایت‌هایی که امروز از خوزستان می‌شود پیش از این انجام می‌شد، امروز شاهد این وضعیت در خوزستان و سوء استفاده ضد انقلاب نبودیم.

به گزارش «نماینده» جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورداری از امکانات اولیه مثل آب، راه، مسکن و امثال آن جزو حقوق مسلم مردم است و نمی‌توان آنها را از این حقوق محروم کرد یا در ارائه این امکانات به آنها تعلل ورزید.

وی افزود: از سوی دیگر ارائه این امکانات به مردم با اقدامات مقطعی جوابگو نیست و باید اقدامات زیربنایی در این زمینه انجام شود و به طور خاص در مورد خوزستان پروژه آب و فاضلاب این استان تکمیل و اقدامات مقتضی و بلندمدت در این زمینه انجام شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خوزستان در سال‌های گذشته بودجه کم نداشته و اعتبارات زیادی برای بخش‌های مختلف در این استان در نظر گرفته شده است، اما متاسفانه با وجود تخصیص اعتبارات اقدامات لازم برای رفع مشکلات این استان انجام نشده است.

قادری خاطرنشان کرد: اگر حمایت‌هایی که امروز از خوزستان می‌شود پیش از این انجام می‌شد، امروز شاهد اعتراض مردم و سوء استفاده ضد انقلاب از این اعتراضات نبودیم.

وی افزود: ما باید در این باره و همین طور موارد مشابه هوشمندانه عمل کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان کشور و نظام بتوانند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و به فضاسازی علیه کشور ما بپردازند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: البته آنها به سهم خود فکر می‌کنند که با این فضاسازی‌های رسانه‌ای می‌توانند اقدام جدی علیه کشور ما داشته باشند که این یک خوش خیالی بیش نیست، ولی ما هم در داخل نباید به گونه‌ای عمل کنیم که خوراک رسانه‌ای برای آنها فراهم کنیم.

نظر شما