شناسهٔ خبر: 171769 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مردم خوزستان حقوق حقه خود را دنبال می‌کنند/ ماهیگیری از آب گل‌آلود تجمعات مردمی توسط دشمن

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به ناآرامی‌های اخیر خوزستان گفت: دشمن مترصد فرصت برای نفوذ در صفوف بهم پیوسته مردم است.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در خوزستان گفت: مردم خوزستان حقوق حقه خود را در تجمعات مسالمت‌آمیز خود دنبال می‌کردند و ناآرامی‌های ایجاد شده به دنبال فرصت‌طلبی دشمنان از طریق عوامل و دست نشانده‌هایشان که در داخل کشور ایجاد شده است.

وی افزود: دشمن در صحنه‌های مختلف نشان داده که مترصد نفوذ در صفوف به هم پیوسته مردم است تا وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم را از طریق آشوب، ناامنی و کشته‌سازی بهم بزند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ما چه در فتنه بنزینی سال ۹۸ و چه در فتنه سال ۸۸ و... شاهد این فرصت طلبی دشمن و ماهیگیری از آب گل‌آلود تجمعات و اعتراضات مردمی به ویژه در آبان ۹۸ بودیم.

جوکار خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال آن است تا بر موج نارضایتی مردم سوار و با ایجاد ناامنی و برهم زدن نظم عمومی جامعه موجبات آشوب و از بین بردن انسجام داخلی و حتی ایجاد ناامنی اهداف خود را در کشور ما دنبال و برنامه‌هایش را پیاده کند.

وی افزود: البته که این اعتراضات و نارضایتی‌ها و به دنبال انها فرصت‌طلبی‌های دشمن بر اثر انباشت مشکلات و فشار به مردم بر اثر ناکارآمدی مدیران ایجاد می‌شود که باید جلوی آن گرفته شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: همان طور که گفتم اینها همه نتیجه ناکارآمدی مدیران و عدم توجه به مشکلات مردم است و من از نهادهای نظارتی می‌خواهم تا با این قبیل مدیران که با ناکارآمدی خود موجبات نارضایتی مردم را فراهم می‌آورند به طور جد برخورد کنند.

نظر شما