شناسهٔ خبر: 171690 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کاظمی با اشاره به اظهارات اخیر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا؛

اروپا بجای طرح مواضع دوگانه، حسن نیت نشان دهد/ روش‌های غربی فشار بر ایران نخ‌نما شده است

حمید رضا کاظمی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: اروپایی ها بجای طرح مواضع دوگانه در مواجهه با ایران، از خودشان حسن نیت نشان دهند.

به گزارش «نماینده» سید حمیدرضا کاظمی در واکنش به موضع دوگانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقابل کشورمان، گفت: رفتار مسئولان قاره سبز مصداق ضرب المثل "آزموده را آزمودن خطاست" هستند زیرا آنها طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان دادند که درصدد تامین منافع ملت ایران نیستند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع غربی ها چندین سال است که با ایرانیان رفتارهای نادرست انجام می دهند اما همواره با شکست و بن بست مواجه شدند.

وی ادامه داد: اروپا و آمریکا در زمان های مختلف نقش پلیس بد و خوب یا مذاکره کننده و میانجی را ایفا کرده اند اما باید به آنها گفت که این روش نخ‌نما شده و دستشان برای افکار عمومی دنیا خصوص ملت ایران رو شده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: اروپایی ها بدانند تا زمانی که از خودشان حسن نیت نشان ندهند و منافع ملت ایران را تامین نکنند، به نتیجه ای نخواهند رسید.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در واقع طرح زیاده خواهی، گذاشتن پیش شرط و فرافکنی از جمله مولفه های سیاست خارجی غربی ها در مواجه با ایران اسلامی است اما دیگر این مسائل پاسخگو نخواهد بود.

نظر شما