شناسهٔ خبر: 171683 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نگاهداری در تشریح جلسه شورای معاونان و مشاوران مجلس مطرح کرد؛

بررسی راهکارهای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در نشست تصویری با نمایندگان مجلس

نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس «بررسی راهکارهای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در نشست تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی» را مهم‌ترین موضوع مطرح شده در هجدهمین جلسه شورای معاونان و مشاوران مجلس شورای اسلامی برشمرد.

به گزارش «نماینده» هجدهمین جلسه شورای معاونان و مشاوران مجلس شورای اسلامی، صبح امروز(شنبه ۲۶ تیرماه) با حضور ریاست مجلس، مسئولان دیوان محاسبات و مرکز تحقیقات اسلامی، معاونان و مشاوران رئیس مجلس برگزار شد.

دکتر نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس مهمترین موضوع مطرح شده در این جلسه را «بررسی راهکارهای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در نشست تصویری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی» عنوان کرد.

رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مجلس در سه بخش رفتار فردی نمایندگان، رفتار جمعی نهاد مجلس و رفتارهای نهادهای وابسته به مجلس ارائه شد.

براساس این گزارش؛ در این جلسه که صبح امروز با حضور ریاست مجلس، مسئولان دیوان محاسبات و مرکز تحقیقات اسلامی، معاونان و مشاوران رئیس مجلس برگزار شد، راهکارهای مختلف تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ریشه‌یابی مشکلات و ارائه راهکارهای ایجابی به جای راهکارهای سلبی تأکید شد.

نظر شما