شناسهٔ خبر: 171662 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بهروزی‌فر:

سیاست غربی‌ها در مقابل تهران، مبتنی بر رفتار دوگانه است/ اروپا قابل اعتماد نیست

خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه سیاست غربی ها در مقابل ایران، مبتنی بر رفتار دوگانه است، گفت: اروپایی ها و آمریکایی ها هیچگاه قابل اعتماد نیستند.

به گزارش «نماینده» خلیل بهروزی‌فر در واکنش به موضع دوگانه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مقابل کشورمان، گفت: متاسفانه غربی ها تفکرشان در مقابل ایران، مبتنی بر رفتار دوگانه است.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مواضع اروپایی ها برگرفته از سیاست های کاخ سفید است، اظهار کرد: به وضوح می توان مشاهده کرد وقتی آمریکایی ها از برجام خارج شدند، اروپایی ها بدون توجه به مفاد این توافقنامه صرفا موضع گیری سیاسی خنثی کردند و هیچ اقدام عملی انجام ندادند که نشان دهنده عدم استقلال سیاسی است.

وی با بیان اینکه اروپایی ها و آمریکایی ها هیچگاه قابل اعتماد نیستند، ادامه داد: در واقع بیان اینکه اتحادیه اروپا، هنگامی که ضروری بداند علیه ایران در بسیاری از حوزه‌های فشار سیاسی اعمال می‌کند، اما هر زمان هم ضروری بداند دنبال همکاری خواهد بود، نشان از عدم قابل اطمینان بودن آنها است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: متاسفانه آمریکایی ها در روند مذاکرات برجامی درصدد وقت کشی و فرصت سوزی هستند و اروپایی ها نیز در این راستا نقش ایفا می کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اروپایی ها باید بدانند فعالیت های هسته ای کشورمان صلح آمیز است لذا نمی توانند برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان از اعمال فشار علیه ملت ایران سوءاستفاده کنند.

نظر شما