شناسهٔ خبر: 171464 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

سلیمی: باید با تشکیل کابینه‌ای قوی در جهت حل مشکلات مردم گام برداشت

اصغر سلیمی43 نماینده سمیرم در مجلس گفت: باید با تشکیل کابینه‌ای قوی در جهت حل مشکلات اقتصادی گام برداشت تا مردم نیز طعم آرامش و رفاه را بچشند.

به گزارش «نماینده» اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب آیت‌الله رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری از سوی مردم، گفت: مسئولان اکنون باید از فرصت پیش روی چهارساله خود بهترین بهره را در خدمتگذاری مردم ببرند؛ باید مطابق وعده‌هایی که در شعارهای انتخاباتی خود سر دادند به فکر خدمت‌رسانی به مردم باشند و با اجرای برنامه‌های دقیق مشکلات و فشار اقتصادی بر جامعه را کاهش دهند.

وی در همین راستا افزود: دولت جدید در راستای تحقق شعار سال جاری مبنی بر مانع‌زدایی‌ها و پشتیبانی‌ها گام‌های موثر بردارد تا شاهد رونق اقتصادی در همه حوزه‌ها باشیم.

نماینده سمیرم در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی به دنبال اشتغالزایی، رفع موانع تولید و غیره باشد، ادامه داد: انتظار می‌رود که آقای رئیسی از این پس انرژی و وقت خود را برای انجام کارهای جهادی در جهت تحقق مطالبات مردم صرف کند. باید از تمام ظرفیت‌های کشور، افراد توانمند، نخبگان و متخصصان استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

سلیمی  با اشاره به ضرورت کنار رفتن رقابت‌های انتخاباتی و آغاز همدلی برای حل مشکلات کشور، بیان کرد: باید فارغ از نگاه سیاسی و جناحی و به دور از حواشی رئیس‌جمهور منتخب کابینه خود را از افراد توانمند و متخصص تشکیل دهد تا شاهد حل مشکلات مردم و چشیدن طعم عدالت و رفاه باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان اضافه کرد: تبریک رقبای انتخاباتی به رئیس‌جمهور منتخب و همچنین دیدار آقای روحانی و رئیسی در اولین ساعات اعلام نتایج انتخابات، بیانگر این است که انسجام و همدلی لازم وجود دارد و زمینه کار برای دولت منتخب فراهم است. باید با تشکیل کابینه ای قوی به دور از نگاه‌های سیاسی در جهت حل مشکلات مردم گام برداشت تا مردم نیز طعم آرامش و رفاه را بچشند.

نظر شما