شناسهٔ خبر: 171434 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بابایی کارنامی:

پیشرفت تجهیزات نیروی زمینی سپاه نشات گرفته از گفتمان « ما می توانیم» است

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میان درود در مجلس گفت: رونمایی از تجهیزات نیروی زمینی سپاه پاسداران نشات گرفته از گفتمان « ما می توانیم» است و باید چنین گفتمانی به عرصه هایی همچون اقتصاد و سیاست هم سوق داده شود.

به گزارش «نماینده» علی بابایی کارنامی به رونمایی موشک نقطه زن قائم ۱۱۴ نیروی زمینی سپاه اشاره کرد و گفت:  رونمایی از تجهیزات نیروی زمینی سپاه پاسداران نشات گرفته از گفتمان « ما می توانیم» است و در واقع با همه تحریم های اعمال شده علیه کشورمان به چنین دستاوردهای عظیمی دست پیدا می کنیم.

نماینده مردم ساری و میانرود در مجلس افزود: با وجود همه تحریم هایی که علیه ما اعمال شده، اما بارها ثابت کرده ایم که می توانیم در اوج قله های پیشرفت بایستیم؛ بنابراین ساخت تجهیزات دفاعی از سوی سپاه پاسداران افتخاری برای کشورمان است.

این نماینده مردم  در مجلس تاکید کرد: توانمندی های نیروهای مسلح به دلیل اتکا به استعدادها و دانشمندان کشورمان بوده است؛ بنابراین چنین موضوعی نیز باید سرلوحه اقدامات مسئولان قرار بگیرد و آن را به سمت اقتصاد، سیاست و ... سوق دهیم تا دیگر شاهد مشکلات نباشیم.

وی بیان کرد: افزایش توان تجهیزات دفاعی کشور اقتدار و امنیت ایجاد می کند و این نیز باعث خواهد شد که دستگاه دیپلماسی ما هم در سطح بین الملل حرف برای گفتن داشته باشد و با دست پر وارد مذاکرات شود.

بابایی کارنامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها پیشرفت چشم گیری داشته و چنین اتفاق مهمی نیز به دست توانمند دانشمندان کشورمان رقم خورده است؛ بنابراین وقتی به توانمندی های داخلی اعتقاد داشته باشیم و جوانان مستعد در عرصه های گوناگون را به کار گیرم کشور مسیر پیشرفت را بیش از پیش ادامه خواهد داد.

نظر شما