شناسهٔ خبر: 171427 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

کعب عمیر:

رونمایی از موشک ضد زره قائم، بیانگر توانمندی نیروهای مسلح است

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رونمایی از موشک ضد زره قائم، بیانگر توانمندی نیروهای مسلح است و دیگر دشمنان نمی توانند به کشورمان چشم بد داشته باشند.

به گزارش «نماینده» محمد کعب عمیر به رونمایی از دستاوردهای نیروی زمینی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: قطعا انجام چنین اقداماتی از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشورمان را از لحاظ بعد دفاعی توانمند خواهد کرد تا دشمنان نتوانند نگاه بدی به این مرز و بوم داشته باشند.

نماینده مردم شوش در مجلس افزود: نیروهای مسلح کشورمان از اقتدار بالایی برخوردار هستند و این نیز به دلیل تکیه بر توانمندی های داخلی بوده و با همه توان ظرفیت های کشور را فعال می کنند تا به چنین دستاوردهای خیره کننده ای دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: بدون شک اگر نگاه مسئولان و دولتمردان همچون نیروهای مسلح به داخل کشور باشد، دیگر شاهد چنین وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی نخواهیم بود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان تاکید کرد: متاسفانه دولتمردان در این سالهای اخیر نگاهشان به غرب بود و از فعالسازی ظرفیت نخبگان و استعدادهای کشور غافل شدند که همین موضوع نیز باعث شد تا اکنون شاهد وضعیت بغرنج اقتصادی در کشور باشیم.

کعب عمیر عنوان کرد: پیشرفت تجهیزات موشکی و دفاعی از اولویت های اساسی کشور به شمار می رود چرا که دشمنان چشم طمع به این خاک و آب دارند؛ بنابراین باید روز به روز خود را قوی تری از گذشته کنیم تا اینکه هیچ احدی نتواند چشم بد به ایران عزیز داشته باشد.

نماینده مردم شوش در مجلس اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند که از افزایش توان نظامی کشور دست نخواهیم کشید، بنابراین اقدامات نیروی زمینی سپاه پاسدران برای جمهوری اسلامی افتخاری است که قطعا در آینده نیز شاهد چنین تحولات و پیشرفت های عظیم خواهیم بود.

برچسب‌ها:

نظر شما