شناسهٔ خبر: 171398 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ضرر تولیدکنندگان از بی‌برنامگی در قطع برق/مشترکان پرمصرف صنعتی موظف به استفاده از ژنراتور شوند

حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس با بیان اینکه قطعی مکرر برق زندگی مردم را مختل کرده است، گفت: ما در شهریار شاهد چهار نوبت قطعی برق در روز هستیم.

به گزارش «نماینده» حسین حق‌وردی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: ما در روز چهار مرتبه شاهد قطعی برق در شهریار، شهرقدس و ملارد  هستیم و قطعی مکرر برق زندگی روزانه مردم را مختلف کرده است.

وی افزود: قطعی برق باعث آسیب دیدن وسایل برقی مردم شده و در این وضعیت بد اقتصادی و معیشتی چه کسی می‌خواهد پاسخگوی مردم در  این زمینه باشد.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌از سوی دیگر در مردم در خانه مریض بدحال دارند که نیازمند اکسیژن است و دستگاه مورد استفاده این بیماران با برق کار می‌کند و با قطعی برق شرایط این بیماران نیز حاد می‌شود.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: در حوزه تولید نیز قطعی مکرر برق آسیب جدی به تولیدکنندگان می‌زند و به عنوان مثال زمانی که مواد اولیه به دستگاه تزریق می‌شود برق می‌رود و این مسئله باعث خسارت به تولیدکننده می‌شود.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب سال جاری را به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها نامگذاری کردند. لااقل در چنین سالی زمان قطعی برق را اعلام کنند که تولیدکننده تا به این حق متضرر نشود.

نماینده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ ما همانطور که گفتم روزانه شاهد قطعی مکرر برق هستیم بدون اینکه این قطعی برق به مردم اطلاع داده شود که اگر اطلاع‌رسانی در این باره انجام شود مشکلات و نارضایتی‌های مردم قدری کاهش می‌یابد.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: این قطعی مکرر برق موجبات نارضایتی عمومی را نیز فراهم می‌کند و اینگونه به نظر می‌رسد که شاید این قطعی‌ها عامدانه صورت می‌گیرد تا به نارضایتی‌های عمومی دامن زده شود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی برای جلوگیری از خاموشی های مکرر بر باید با مشترکان پرمصرف به طور جدی برخورد شود نه اینکه به خاطر بالا رفتن مصرف که ممکن است عده قلیلی در آن نقش پررنگ‌تری داشته باشند برق همه مردم قطع شود.
 وی افزود: از سوی دیگر باید مشترکین پرمصرف در حوزه صنعتی در فصول گرم سال برای تامین برق مورد نیاز شان ملزم به استفاده از ژنراتور شوند تا بار شبکه برق در اوج مصرف در تابستان سبک تر شود

نظر شما