شناسهٔ خبر: 171382 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

امروز شاخص‌های نهایی منتخبین شورای شهر برای تعیین شهردار تهران نهایی می‌شود

شهرداری منتخب شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه امروز منتخبین شورای شهر تهران تصریح کرد: در این جلسه قرار است شاخص‌های تعیین شهردار تهران نهایی شود و پیش‌بینی می‌شود در این جلسه به این جمع‌بندی برسیم.

به گزارش «نماینده» احمد صادقی با اشاره به برگزاری جلسه منتخبین شورای شهر تهران با پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران و مظاهریان معاون شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه دوشنبه برگزار شد و مسائلی در حوزه شهری مطرح شد.

وی با بیان اینکه قرار است این جلسات در هفته‌های آتی نیز برگزار شود، گفت: در این جلسات سایر معاونان شهردار تهران گزارشی از آخرین وضعیت شهرداری و شهر ارائه خواهند کرد.

صادقی با اشاره به برگزاری جلسه امروز منتخبین شورای شهر تهران تصریح کرد: در این جلسه قرار است شاخص‌های تعیین شهردار تهران نهایی شود و پیش‌بینی می‌شود در این جلسه به این جمع‌بندی برسیم.

منتخب شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که از چه‌زمانی منتخبین وارد گزینه‌های شهردار تهران خواهند شد، افزود: با نهایی شدن شاخص‌های شهردار تهران از هفته آینده وارد گزینه‌های پیشنهادی از سوی منتخبین برای شهردار تهران خواهیم شد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا قبل از آغاز رسمی شورای شهر تهران در دوره جدید شهردار تهران هم مشخص شود.

نظر شما