شناسهٔ خبر: 171369 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عزیزی:

آمریکا در لغو تحریم های ایران دچار تناقض گویی شده است

ابراهیم عزیزی شیراز نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سیاست ایران کاملا روشن است و لغو تحریم ها باید مورد تصمیمگیری قرار گیرید، راستی آزمایی برای ایران حیاتی است و تضمین عدم تکرار این رفتارهای آمریکایی را می خواهیم.

به گزارش «نماینده» ابراهیم عزیزی با اشاره به اینکه دولت بایدن در حال ارزیابی تغییر سیاست های تحریم اقتصادی در قبال ایران است، گفت: آمریکایی ها مثل همیشه دچار تناقض گویی شدند، عملا سیاست های اعمالی شان با سیاست های اعلامی شان مغایرت داشته است به واسطه همین نوع سیاستی که بر واشنگتن حاکم بوده هیچ وقت اعتمادی به آمریکایی ها نداشتیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتماد به دشمن گستاخ و بی رحمی که همیشه با روحیه سلطه گرایانه با ملت های مستقل از جمله ایران برخورد می کند، بی جا است، بارها به مذاکره کنندگان گفته ایم آمریکایی ها همچنان درگیر تناقض گویی هستند و نباید به رفتارهای دوگانه آنها اعتماد کرد.

وی تاکید کرد: باید بر اساس منافع ملی و سیاست های راهبردی حرکت و تلاش کنیم که مسیر قاطع، برنامه ریزی شده و راهبردی  خود را پیش ببریم.

این نماینده مجلس عنوان کرد: ایران در موضوع مذاکرات وین و مذاکره برجامی بارها اعلام کرد، سیاست ایران کاملا روشن است و لغو تحریم ها باید مورد تصمیم‌گیری قرار گیرید، راستی آزمایی برای ایران حیاتی است و تضمین عدم تکرار این رفتارهای آمریکایی را می خواهیم.

این عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر برای  لغو تحریم ها، راستی آزمایی و تضمین های جدی نباشیم یعنی اینکه مجدد از منافع جمهوری اسلامی کوتاه آمدیم و به دنبال آن تضییع حقوق ملت ایران رقم می خورد.

نظر شما