شناسهٔ خبر: 171362 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مطهری:

حل بحران اقتصادی از اولویت های اساسی دولت آینده باشد

اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار در مجلس گفت: حل بحران اقتصادی از اولویت های اساسی دولت آینده باشد؛ ضمن اینکه مردم هم برای پاسخگویی به مطالباتشان به دولت سیزدهم دل بسته اند.

به گزارش «نماینده» اردشیر مطهری به اولویت های اساسی که دولت سیزدهم باید مد نظر داشته باشد، اشاره و اظهار کرد: از اساسی ترین برنامه هایی که باید دولت آینده در اولویت قرار بدهد، بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بوده که البته چنین موضوعی نیز مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

نماینده مردم گرمسار در مجلس افزود: رئیس جمهور منتخب در مناظرات و متینگ های تبلیغاتی حل بحران اقتصادی را از دغدغه های خود برشمردند؛ ضمن اینکه مردم هم به دولت جدید دل بسته اند تا با تشکیل کابینه موضوع معیشت و اقتصاد کشور مرتفع شود.

این نماینده مردم در مجلس به جدیت آیت الله رئیسی در برخورد با فساد اشاره و بیان کرد: نگاه رئیس جمهور منتخب در قوه قضائیه به این بوده که فساد از دستگاههای مختلف زدوده شود و قطعا این بینش و اندیشه را نیز در دولت خواهند داشت و ساز و کاری را طراحی می کنند که شاهد فسادهای اقتصادی، رانت اطلاعاتی و ... نباشیم.

وی بیان کرد: آقای رئیسی، در دوران ریاست خود بر قوه قضائیه بیشترین برخورد را با جرائم دولتی ها داشتند؛ بنابراین می توانند برای پیشگیری از رانتخواری، لابیگری و ... تاثیرگذار باشند.

مطهری به نگاه دولت سیزدهم به سیاست خارجی اشاره و اظهار کرد: روابط بین الملل باید عزتمندانه صورت بگیرد و البته تاکید رئیس جمهور منتخب نیز بر همین موضوع بوده است؛ بنابراین تعامل با دنیا بایستی به نحوی ایجاد شود که هم به عزت انقلاب و هم اینکه به عزت مردم لطمه وارد نشود.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان افزود: متاسفانه؛ در ۸ سال دولت تدبیر و امید نگاه دولتی ها فقط به برجام و مذاکره با غرب بود و همگان  هم مشاهده کردند که این معاهده جز خسران هیچ عائدی دیگری برای ملت در پی نداشت؛ لذا باید با قدرت و حفظ عزت کشور وارد مذاکره و تعامل با دنیا شویم.

نظر شما