شناسهٔ خبر: 171320 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مدیران دولت آینده باید پاک‌دست و فسادستیز باشند

الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس گفت: مدیران دولت بعد باید افرادی پاک دست و فسادستیز باشند و این دو ویژگی باید در اولویت کار برای مدیران دولت سیزدهم قرار گیرد

به گزارش «نماینده» الله‌وردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس  شورای اسلامی گفت: مدیران دولت آینده باید مدیرانی پاک دست باشند و مبارزه با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

وی افزود: ما برای حل مشکلات نیاز به مدیرانی داریم که در عرصه و میدان کار حضور داشته باشند و صدای مردم را بشنوند چرا که یکی از ناراحتی‌های امروز مردم نشنیدن صدایشان توسط مدیران است و  همین مسئله موجب رنجش مردم شده است.

نماینده مردم ورزقان در مجلس اظهار داشت: ما نمایندگان پشت‌میز نشینی که پشت درهای بسته بدون شناخت درست از وضعیت مردم و به دور از شنیده شدن مشکلات آنها تصمیم می‌گیرند نمی خواهیم بلکه نیازمند مدیرانی جهادی و حاضر در صحنه هستیم.

دهقانی خاطرنشان کرد: علاوه بر مدیران دولت آینده باید نگاه‌شان به ظرفیت‌های داخلی باشد به ویژه از توان و نیروی جوانان برای امورات مختلف همچون تولید همچنین در تصمیم‌سازی‌ها استفاده کنند و در کنار مدیران باتجربه از نیروهای متخصص جوان برای کار بهره گیرند.

وی افزود: مدیران دولت بعد نباید نگاه‌شان به خارج از کشور و رفع مشکلات از طریق تکیه بر توان کشورهای دیگر باید بلکه با اتکا به ظرفیت‌های داخلی باید مشکلات حل شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: ما برای بهبود وضعیت فعلی کشور نیازمند مدیرانی جهادی هستیم که ضمن جهادی کار کردن طبق برنامه عمل کنند چرا که تلاش بی‌وقفه بدون داشتن برنامه مشخص است طبیعتاً انرژی زیادی را هدر داده و ثمره لازم را ندارد؛ لذا ضرورت دارد تا مدیران ما برای بهبود وضعیت کشور برنامه مدونی داشته باشند.

نظر شما