شناسهٔ خبر: 171275 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جباری:

قطعی برق ۹ ساعته در دمای ۵۰ درجه شهرهای جنوبی زیبنده کشور نیست

احمد جباری عضو هیئت رئیسه کمیسیون عمران مجلس گفت: خاموشی در شهرهای جنوبی کشور که با دمای بالای ۵۰ درجه سانتی گراد دست و پنجه نرم می‌کنند، مردم را با مشکلات زیادی رو برو کرده است.

به گزارش «نماینده» احمد جباری با اشاره به گرمای بالا و طاقت فرسای شهرهای جنوبی کشور گفت: در حال حاضر دمای هوا در شهرهای جنوبی کشور مانند هرمزگان به ۵۰ درجه سانتی گراد می‌رسد این در حالی است که طبق گزارش رسمی وزارت بهداشت شاهد پیک پنجم کرونا در این مناطق نیز هستیم.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس ادامه داد: در حالی که تعداد زیادی از بیماران در خانه‌های خود قرنطینه هستند متاسفانه برق طی سه مرحله، صبح، ظهر و شب هر کدام به مدت سه ساعت قطع می‌شود. این قطعی برق مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعی برق و خاموشی شهرها پس از گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب زیبنده کشور نیست. وزیر نیرو چند ماه گذشته طی گزارشی در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که هیچ مشکلی در تامین برق و انرژی کشور نداریم، حال به یک باره چه اتفاقی رخ داده که طی سه نوبت برق مردم را قطع می‌کنند.

عضو هیئت ئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه شهرهای جنوبی کشور روزانه بیش از ۹ ساعت قطعی برق دارند، تصریح کرد: وزیر نیرو نسبت به این وضعیت پیش آمده و قطعی مداوم برق چه توضیحی دارند؟ خاموشی در شهرهای جنوبی کشور که با دمای بالای ۵۰ درجه سانتی گراد دست و پنجه نرم می‌کنند، مردم را مشکلات زیادی رو برو کرده است، باید تدبیری اتخاذ گردد که این خاموشی‌ها در مناطق دیگر با شرایط آب و هوایی بهتر توزیع شود.

نظر شما