شناسهٔ خبر: 171271 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

جباری با اشاره به بازدید خود از مراکز برگزاری آزمون سراسری مطرح کرد:

گلایه داوطلبان از نبود تناسب بین سئوالات کنکور و کتب درسی

احمد جباری نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس با انتقاد شدید از طرح سئوالات دشوار برای کنکور سراسری با وجود شرایط کرونایی و تعطیلی کلاس‌ها، خواستار توضیح سازمان سنجش درباره علت میزان دشواری سئوالات شد.

به گزارش «نماینده» احمد جباری  با اشاره به بازدید خود از مراکز برگزاری آزمون سراسری، عنوان کرد: در این بازدیدها و نظارت‌های میدانی پس از اتمام کنکور، پای درد و دل عزیزانی که در کنکور شرکت کرده بودند، نشستیم و آن‌ها به شدت نسبت به سطح بالای سئوالات گله مند بودند.

نماینده مردم بندرلنگه، بستک و پارسیان در مجلس  ادامه داد: داوطلبان معتقد بودند که سطح سئوالات به هیچ عنوان متناسب با آموزش در فضای مجازی و شرایط امروز کرونایی کشور نبود، افزود: حدود دو سال است که کلاس‌های حضوری دانش آموزان و داوطلبان کنکور کاملا تعطیل شده و قطعا این شرایط سخت، تأثیرات منفی روی میزان آمادگی داوطلبان دارد.

وی با بیان اینکه حتی بر اساس اظهارات معلمان و کارشناسان، در کنکور امسال سخت ترین سئوالات ممکن برای دانش آموزان طرح شده است، گفت: از سازمان سنجش در این زمینه گلایه داریم؛ این سازمان چه توجیهی برای طرح سئوالات در این حد دارد.

نظر شما