شناسهٔ خبر: 171259 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

ضربه ناهماهنگی دولتمردان به اقتصاد کشور/ تیم اقتصادی دولت سیزدهم باید یکپارچه باشد

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک درمجلس گفت: علاوه بر مردمی و انقلابی بودن مدیران دولت، تیم اقتصادی دولت آینده نیز باید از هماهنگی و یکپارچگی لازم برخوردار باشد که این مسئله امری ضروری است.

به گزارش «نماینده» علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: همان طور که آقای رئیسی، خود تاکید داشت، مدیران دولت بعد باید مدیرانی مردمی، انقلابی، متخصص و کارآمد و فسادستیز باشند.

وی افزود: با توجه به مشکلات کشور و شرایطی که امروز جامعه با آن مواجه است، لازم است تا تیم کاری دولت بعد تیمی کارآمد باشد و با تمام توان برای حل مشکلات پا به میدان بگذارد.

نماینده مردم اراک درمجلس شورای اسلامی اظهار داشت: علاوه بر موارد فوق که مورد تاکید شخص آقای رئیسی نیز هست، مدیران دولت بعد و به ویژه تیم اقتصادی آن باید از هماهنگی لازم برخوردار باشند و این مسأله امری ضروری است.

کریمی خاطرنشان کرد: عدم هماهنگی تیم اقتصادی دولت در دولت فعلی و گذشته خود باعث ایجاد مشکلاتی بوده و لذا ضروری است تا به منظور جلوگیری از مشکلات بیشتر و همچنین حرکت در مسیر کاهش آنها تیم اقتصادی دولت آینده از هماهنگی و یکپارچگی لازم برخوردار باشد.

وی افزود: در سایه این یکپارچگی و هماهنگی و کارآمدی و تخصص مدیران می‌توان به حل مشکلات کشور و مردم امیدوار بود و ما نباید آنچه را که پیش از این در بحث ناهماهنگی‌ها و ناکارآمدی‌ها شاهد آن بودیم تکرار شود.

نظر شما