شناسهٔ خبر: 171258 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فسادستیزی و کار جهادی باید در اولویت کاری مدیران دولت آینده باشد

حسن نوروزی عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: پرکاری و کار جهادی باید از ویژگی‌های بارز مدیران دولت بعد باشد و آنها باید مقابله با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دولت بعد باید مدیرانی پرکار و جهادی باشند؛‌ چراکه با توجه به شرایط امروز کشور ما با کار چند ساعت در روز و کار کردن در ساعات معمول با توجه به حجم مشکلات آن طور که باید و شاید کار پیش نمی‌رود.

وی افزود: شرایط امروز کشور ما شرایط خاصی است و نیازمند کار جهادی است و ما همان طور که گفتم برای دولت آینده به مدیرانی پرکار و جهادی نیاز داریم.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: علاوه بر این مدیران دولت بعد باید مبارزه با فساد را در اولویت کاری خود قرار دهند و ما برای دولت بعد نیازمند مدیرانی فسادستیز هستیم.

نوروزی خاطرنشان کرد: البته پرکار بودن و جهادی کار کردن باید در کنار برنامه‌محور بودن باشد و این گونه نباشد که بدون برنامه و بدون هدف کار انجام شود که در این صورت کار ثمره لازم را نخواهد داشت.

وی افزود: رعایت مرّ قانون به طور ویژه باید در دستورکار مدیران دولت سیزدهم باشد و آنها اگر در جایی با خلاء و یا ابهام مواجه می‌شوند باید لایحه آن را به مجلس بدهند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: مدیران و وزرای دولت سیزدهم به برنامه‌ای که در جلسه رأی اعتماد ارائه می‌دهند پایبند باشند و همان برنامه‌ای را که بر اساس آن رأی اعتماد گرفته‌اند مو به مو اجرا کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: توجه به اقشار ضعیف جامعه باید یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیران و مقامات دولت سیزدهم باشد و رسیدگی به مشکلات محرومان از جمله اقدامات مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد.

نظر شما