شناسهٔ خبر: 171234 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

زاهدی:

پشت پرده انتشار لیست‌های جعلی کابینه/از دولت جدید سهم‌خواهی ‌نشود

زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سهم‌خواهی گروه‌های سیاسی از دولت جدید اقدامی مذموم است، گفت: دولت نباید به شکل شرکت تعاونی اداره شود.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی زاهدی با تاکید بر اینکه هیچ فرد و جناحی نباید به دنبال سهم‌خواهی از دولت سیزدهم باشند، گفت: هیچ گروهی نباید از دولت جدید سهم خواهی کند و دولت نباید به شکل شرکت تعاونی اداره شود.

وی بیان کرد: دولت باید متشکل از افرادی کارآمد، مدیر، مدبر، تحول گرا و با روحیه کار جهادی باشد و حتماً در دولت سیزدهم و انتخاب اعضای کابینه باید این ملاک‌ها مدنظر قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان در مجلس تاکید کرد: سهم‌خواهی افراد و گروه‌های سیاسی از دولت جدید اقدامی مذموم و اشتباه است و گروه‌های مختلف می‌توانند پیشنهادات خود را به رئیس جمهور منتخب ارائه دهند اما نباید انتظار داشته باشند که حتماً مورد پذیرش وی قرار گیرد.

زاهدی با اشاره به انتشار لیست‌های جعلی درباره کابینه دولت سیزدهم، گفت: رئیس جمهور منتخب اعلام کرده که هنوز هیچ تصمیمی برای تعیین کابینه نگرفته است اما متاسفانه می‌بینیم که برخی از افراد برای مطرح کردن نام خودشان، لیست‌های غیرواقعی را منتشر و نام خودشان را هم در آن قرار می‌دهند.

وی درباره تمایل برخی از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی برای حضور در کابینه رئیسی، تصریح کرد: البته ممکن است برخی از نمایندگان مجلس به دنبال آن باشند که جایگاه خود را ارتقا دهند و در دولت فعالیت کنند اما نمایندگانی هم در مجلس حضور دارند که قبلاً سابقه وزارت و یا معاونت ریاست جمهوری را داشته‌اند اما الان تمایلی به حضور در دولت ندارند و به دنبال این موضوع نیستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس تاکید کرد: بر این اساس، ما نباید همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را با یک چشم ببینیم و بسیاری از نمایندگان مشغول فعالیت‌های نمایندگی خود هستند و به دنبال آن هستند که در کنار دولت، مشکلات کشور و مردم را حل و فصل کنند.

نظر شما