شناسهٔ خبر: 171232 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده مشکینی خبرداد؛

احتمال دعوت از وزیر پیشین اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی مجلس

عباس زاده مشکینی این نماینده مردم در مجلس گفت: نهادهای مربوطه توضیحات آقای یونسی، وزیر پیشین اطلاعات درباره اظهارات اخیرشان را اتخاذ نمایند.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی با اشاره به اظهارات علی یونسی، وزیر پیشین اطلاعات گفت: آقای یونسی  دو دوره متوالی وزیر اطلاعات کشورمان بوده اند و در دولت فعلی هم حکم مشاور رئیس جمهور را داشتند؛ بالاخره بی تجربه و بی سابقه نیستند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس افزود: وزیر پیشین اطلاعات موضوعی را در خصوص نفوذ موساد در کشور مطرح نمود و به نحوی برای همه مسئولان اعلام خطر کرده، پس طرح چنین مباحثی نباید کوچک شمرده شود و قطعا شخصی که اینچنین موضوعاتی را علنی می گوید حتما شواهد و مستندات بسیار روشنی دارد.

وی اظهار کرد: بنده  مطلع نیستم که قبلا این شواهد و مستندات را به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ارائه داده است یا خیر، اما اگر تا به حال چنین اقدامی را انجام نداده از او خواستاریم که اسناد و شواهد لازم را در اختیار نهادهای مربوطه قرار دهد.

عباس زاده مشکینی بیان کرد: پس از تعطیلات مجلس در کمیسیون امنیت ملی پیشنهاد خواهم کرد تا آقای یونسی در صورت لزوم به کمیسیون مربوطه بیاید و اطلاعات و توضیحات تخصصی تر را به این کمیسیون ارائه دهد؛ چرا که ارزش این را دارد تا اطلاعات دقیق خود را دراختیار نهاد ذی ربط قرار دهد و مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

نظر شما