شناسهٔ خبر: 171185 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

غضنفرآبادی مطرح کرد؛

«اژه‌ای» مدیری قاطع و انقلابی است/ مبارزه با مفاسد ادامه می‌یابد

غضنفرآبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: حجت الاسلام اژه‌ای مدیری متدین، انقلابی، دلسوز و قاطع بوده و بر امور مربوط به قوه قضائیه مسلط است.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس حجت‌الاسلام اژه‌ای را مدیری متدین، انقلابی، دلسوز و قاطع خواند و گفت: وی بر امور مربوط به قوه قضائیه مسلط و مطلع است و از تحصیلات قضایی برخوردار است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اژه ‌ای مدیری توانمند است، گفت: حجت الاسلام اژه‌ای باید طرح تحول قضایی را پیگیری کند و در راستای تحول در قوه قضائیه، طرح‌های دیگری را هم ارائه دهد.

رئیس کمیسیون قضائی مجلس اطاله دادرسی را از مشکلات مهم قوه قضائیه خواند و گفت: رئیس جدید قوه قضائیه باید برای حل این مشکل مهم چاره اندیشی کند. رئیس جمهور منتخب که سابقه ریاست قوه قضائیه را داشته است باید در راستای حل مشکلات بودجه‌ای قوه قضائیه اقدامات اساسی انجام دهد.

وی با تاکید بر لزوم مبارزه جدی قوه قضائیه با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: اژه‌ای پیش از این در قوه قضائیه سابقه درخشانی در مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته است که ادامه خواهد یافت.

غضنفرآبادی از قوه قضائیه خواست هر چه سریع تر لایحه آیین دادرسی کیفری را ارائه کند.

نظر شما