شناسهٔ خبر: 171182 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

لزوم تشکیل کابینه کارآمد و با برنامه از سوی رئیس‌جمهور منتخب

علی اصغر خانی علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: لازم است اعضای کابینه دولت منتخب اشخاصی کاردان و متخصص باشند و برای رفع مشکلات برنامه ارائه کنند.

به گزارش «نماینده» علی‌اصغر خانی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات ، اظهار کرد: مردم علی‌رغم برخی از مشکلات حضور مثال زدنی در پای صندوق‌های رای داشتند.

حضوری که برای بی‌ثمر کردن آن از یک سال قبل دشمنان داخلی و خارجی با تمامی امکانات رسانه‌ای و سیاسی دست در دست هم داده بودند، اما نمی‌دانستند که بلوغ سیاسی و بصیرت این ملت فراتر از سیاه‌نمایی‌های آنها است.  

وی با بیان اینکه مردم در انتخابات نشان دادند که توجه‌ای به تبلیغات  سو علیه کشور، سیاه‌نمایی‌ها و تحریم‌کنندگان انتخابات ندارند، افزود: مردم با تمام گلایه‌هایی که داشتند و با وجود مشکلات معیشتی، اشتغال و اقتصادی کلان که ماحصل بی‌تدبیری‌ها بود باز هم به دنیا نشان دادند که پای آرمان‌های انقلاب و خون شهدا ایستاده‌اند.

نماینده شاهرود با اشاره به انتخاب آیت‌الله رئیسی از سوی مردم، بیان کرد: امیدواریم که آقای رئیسی با روحیه انقلابی و با تمام وجود گذشته تلخ مردم را با کار و تلاش مضاعف از خاطره آنها بردارد.

خانی ادامه داد: امیدواریم که آقای رئیسی با تشکیل کابینه‌ای کارآمد، متعهد، متخصص، دست‌پاک، دلسوز مردم و با انگیزه‌ای مضاعف مسیر خدمت به مردم را در پیش بگیرد و در پاسخ به حضور مردم، خود نیز حماسه آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی را رقم بزند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است که اعضای کابینه دولت منتخب اشخاصی کاردان و متخصص باشند و برای رفع مشکلات برنامه ارائه کنند، گفت: مدیران دولت آیت‌الله رئیسی باید افرادی متخصص باشند و به شدت معتقد به نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی باشند تا بتوان با تکیه بر همین ظرفیت‌ها مشکلات را برطرف کرد.

نماینده مردم شاهرود تصریح کرد: اعضای کابینه آیت‌الله رئیسی باید کارآمدی خود را نشان دهند و جامعه آن را درک کند، ضمن اینکه داشتن تخصص برای رفع مشکلات می‌تواند سرمایه‌های اجتماعی از دست رفته نظام را بازگرداند.

نظر شما