شناسهٔ خبر: 171139 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

محمودی: اقتصاد و معیشت باید در اولویت کاری دولت سیزدهم باشد

سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: اقتصاد و معیشت باید در اولویت کاری دولت سیزدهم باشد و مدیرانی در این دولت به کار گرفته شوند که با تخصص و تعهد و کار شبانه‌روزی بتوانند در جهت بازگرداندن اعتماد مردم حرکت کنند.

به گزارش «نماینده» سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت بعدی که یک دولت انقلابی است باید مدیرانی به کار گرفته شوند که شاخصه‌ انقلابی بودن را همانند کلیت دولت داشته باشند.

وی افزود: اولویت اول دولت سیزدهم باید مسائل اقتصادی باشد و در نتیجه باید مدیرانی به کار گرفته شوند که در این حوزه از تخصص و تجربه لازم برخوردار باشند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در دولت بعد از به کارگیری مدیران سیاسی و سیاست‌زده باید به شدت پرهیز شود و تخصص و تعهد و جهادی کار کردن جزو ویژگی‌های مدیران دولت بعد باید باشد.

محمودی خاطرنشان کرد: کنترل تورم و نقدینگی جزو برنامه‌هایی است که مدیران دولت بعد باید به طور جد در دستورکار خود قرار دهند و این مدیران باید دلسوز انقلاب باشند و همه همّ و غم‌شان را برای مردم بگذارند.

وی افزود: دولت سیزدهم با توجه به موج نارضایتی که در جامعه ایجاد شده، وظیفه‌اش سنگین‌تر از دولت قبل است و برای بازگرداندن اعتماد مردم، دولت سیزدهم باید شبانه روزی کار کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز مردم از نظر اقتصادی و معیشتی در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند و دولت بعد باید این مسائل را در اولویت کاری خود قرار دهد و اگر در این حوزه‌ها موفق باشد در سایر حوزه‌ها هم موفق خواهد بود.

نظر شما