شناسهٔ خبر: 171101 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نصیرایی: سابقه روشن، مدیریت جهادی و فسادستیزی باید ویژگی مدیران دولت آینده باشد

مجید نصیرایی عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: یکی از مشکلات کشور ما فاصله گرفتن مدیران از مردم است، لذا باید مدیران دولت بعد مدیرانی میدانی، جهادی و فسادستیز باشند.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام مجید نصیرایی نماینده مردم فردوس در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که در این دولت ما با آن مواجه بودیم فاصله‌ گرفتن مدیران از مردم بود و همین مسأله باعث می‌شد تا نتوانند مشکلات مردم را به خوبی درک کنند.

وی افزود: یکی از مواردی که در انتخاب مدیران دولت آینده باید مدنظر قرار گیرد این است که آنها مدیران میدانی باشند و با حضور در میان مردم با مشکلات آنها را شناخته و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: یکی دیگر از مواردی که در انتخاب مدیران دولت آینده باید مدنظر باشد سابقه کاری روشن آنهاست. همان طور که آقای رئیسی خود دارای سابقه کاری روشن است و مردم با شناخت از سابقه کاری او در قوه قضائیه به وی رأی دادند، مدیرانی هم که برای دولت آینده انتخاب می‌شوند باید دارای چنین ویژگی باشند.

نصیرایی خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد باید جزو مهم‌ترین ویژگی‌ها و اولویت‌های کاری مدیران دولت سیزدهم باشد و آنها هیچ مسامحه‌ای در این زمینه با هیچ کسی نباید داشته باشند.

وی افزود: ما مدیری که ساعت ۱۰ سر کار بیاید و ساعت ۲ از سر کار برود و در همین ۴ ساعت هم با بی‌انگیزگی کار کند نمی‌خواهیم، بلکه با توجه به شرایط خاص کشور مدیرانی را می‌خواهیم که در کار کردن و خدمت به مردم شب و روز نشناسند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: البته نکته‌ای که در اینجا لازم به ذکر است این است که پرکار بودن مدیران باید همراه با برنامه باشد نه اینکه ما شاهد تلاش بی‌برنامه و بی‌هدف آنها باشیم و زمانی کار کردن آنها مفید خواهد بود که تلاش‌شان بر اساس برنامه‌ریزی باشد.

نصیرایی خاطرنشان کرد: مدیر جهادی و با برنامه، فسادستیز و میدانی مورد نیاز ما در دولت آینده است.

نظر شما