شناسهٔ خبر: 171082 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

تشکیل کمیته ویژه منتخبین شورای شهر تهران برای تغییرات در مدیریت شهری

اقراریان43 منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران از تشکیل کمیته ویژه از سوی منتخبین شورای شهر تهران برای تغییر و تحول شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش «نماینده» مهدی اقراریان منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نخستین جلسه رسمی منتخبین ششمین دوره شورای شهر اظهار کرد: روز گذشته جلسه برگزار و مصوباتی را در پی داشت که می‌توان به تشکیل کمیته ۹ نفره در ارتباط با تعیین شاخص‌ها و فرآیند اعلام گزینه تصدی شهرداری تهران اشاره کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در جلسه روز گذشته کمیته ۵ نفره برای تغییر و تحول در مدیریت شهری این دوره برای دوره بعدی مشخص شد همچنین قرار شد این کمیته میزان پیشرفت پروژه‌ها را مشخص کند.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: بر همین اساس قرار شده است جلساتی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه با حضور منتخبین ششمین دوره شورای شهر تهران برگزار شده و موضوعات اشاره شده پیگیری شود.

اقراریان همچنین از برگزاری جلساتی با مدیران و مسئولان شهری فعلی تهران برای بررسی آخرین وضعیت شهر تهران خبر داد و گفت: تلاش داریم تا زمان باقیمانده و آغاز رسمی شورای ششم این اقدامات را انجام بدهیم و قرار است نشست‌هایی با نخبگان برگزار شود.

وی در ادامه با اشاره به مطرح شدن برخی اسامی به عنوان گزینه‌های تصدی شهرداری تهران گفت: تا این لحظه هیچ گزینه‌ای مشخص نشده است چرا که ما باید در ابتدا شاخص‌ها را مشخص کنیم و سپس به مصادیق ورودی داشته باشیم و بالطبع تا مشخص نشدن شاخص‌ها نمی‌توانیم گزینه‌ای مشخص کنیم.

منتخب ششمین دوره شورای شهر تهران ادامه داد: گزینه‌هایی که این روزها در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مطرح می‌شود به قول معرف گمانه‌زنی رسانه‌ای است و تا این لحظه منتخبین شورای ششم هیچ گزینه‌ای را برای شهرداری تهران مد نظر قرار ندارند و در روزها و هفته‌های آتی به این موضوع ورود پیدا خواهیم کرد.

نظر شما